Info om medlemskap og priser

Medlemskontingent

Alle som ønsker å melde seg på partier i Stavanger Turnforening må være medlemmer. Medlemskontingenten er på kr 150 for barn (under 15 år) og kr 200 for voksne pr. år.

Normalt sendes medlemskontingenten ut i januar hvert år til eksisterende medlemmer, mens nye medlemmer som melder seg inn i løpet av året får den tilsendt straks de melder seg inn.

Treningsavgift

Når en melder seg på et av våre partier må en betale treningsavgift for det aktuelle partiet. Denne betalingen gjelder for en sesong, vår eller høst. Når en sesong er avsluttet må en melde seg på nytt parti til neste sesong, og mottar faktura for ny treningsavgift. Dette går altså ikke automatisk.

Vi har følgende priser på våre partier:

• Foreldre og barn    (1 dag/45 min)                   kr 1000
  • Turnskole og IGS   (1 dag/50 min)                  kr 1100
  • Salto og Tumbling  (1 dag/50 min)                  kr 1350
  • Voksen partier        (1 dag/50 min)                 kr 1300
  • RG Prinsesser        (1 dag/75 min)                 kr 1500
  • RG Sommerfugler   (1 dag/75 min)                 kr 1500
  • RG Minirekrutt        (2 dager/2 timer)              kr 2800
  • Fritidsturn              (1 dag/ 3,5 timer)             kr 900 pr mnd (kr 3600 høst/kr 4500 vår)

Rabatter:

• Går man på mer enn 1 parti er det 50 % rabatt på de neste partiene.
  • Det gis ikke søskenrabatt
  • Honnørrabatt på 50% fra fylte 67 år
  • Går man to dager på Fritidsturn er prisen kr 1600 pr mnd

Alle medlemmer må ta forbehold om at partier med mindre enn 10 påmeldinger kan bli avlyst. Hvis et parti blir avlyst vil våre medlemmer få partiavgiften tilbakebetalt.

Betingelser og informasjon ved påmelding

Ingen får trene uten at en er registrert. Registreringen skjer gjennom medlemssystemet. Påmelding til partier er bindende og dersom du ikke ønsker å fortsette etter første trening, må vi ha beskjed umiddelbart til post@stavanger-turnforening.no slik at vi kan annullere din faktura, samtidig som andre kan få din plass. Mottar vi ikke avmelding, må du betale tilsendte faktura. Faktura sendes til din oppgitte epostadresse.
Dersom du har særlige behov som det må tas hensyn til ved tilrettelegging av trening, må du eller foresatte opplyse om dette. Medlemmer av Stavanger Turnforening er forsikret gjennom Norges Gymnastikk- og Turnforbund. Forsikringen dekker skader som oppstår på trening/konkurranse. Forsikringen omfatter kun medlemmer som har betalt treningsavgift innen fristen.
Stavanger Turnforening er en ideell forening som er avhengig av medlemmenes dugnadsinnsats. Ved påmelding aksepterer foresatte/medlemmet å ta del i foreningens dugnadsarbeid.
Ved utmelding, eller avslutning av treningsforholdet, skal det gis beskjed pr. epost til post@stavanger-turnforening.no, eller til vårt kontor. Det er ikke tilstrekkelig med muntlig beskjed til treneren.

Gå til påmelding

Hvor i Turnhallen

Sal A: Underetasjen. Gå ned hovedtrapp fra vestibylen til Høyre
SaL B: Underetasjen – Rett frem